2017. február 17., péntek

Titkok

Ha nem  velem történik, el sem hiszem:

...Van egy örökös fülbevalóm, nagyon szeretem, ritkán cserélem le (legfeljebb különleges alkalmakkor), kis ezüst kagyló
 semmi, semmi, csak szeretem:)

Ma reggel, zuhanyozás után, ahogy  teszek-veszek a tükör előtt-  még szemügev  nélkül -, szemem sarkából észlelem, hogy valami maradt a  lefolyó előtt, a kád alján...
Úristen, mikre gondoltam, mi lehet (minden, csak nem fülbevaló)

Szinte automatikusan megnyitom a tust, hogy leöblítsem, közben kezemmel seprő mozdulatot végezve undorodva konstatálom, hogy kemény a kis sötét  tárgy...(még akkor sem kapcsoltam, mi lehetne)
hagyom, mert közben  csörög a telefonom, 
kéztörlés,
kimegyek felvenni, közben felteszem a szemügém (jobban hallok azzal) 
aztán mindenről elfeledkezve öltözök, végül bemegyek újra a fürdőszobába, és véletlenül észreveszem, hogy a kis hívatlan még mindig ott csücsül...

Atyaég, most ismerem meg!! !
Ő  volt az, a drága, a szívemhez szokott, kis  "örökös"
nem sok híja volt, hogy eltökítsem szegényt
bocsi bioccsibocsi




4 megjegyzés:

  1. Nagy mázli, hogy nem veszett el ez a kicsiny gyönyörűség.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát nem arról szólt, hogy a fülbevaló is velem akar maradni?
      nem egy gyönyörűség, csak nekem fontos,
      és úgy látom, én is neki
      :)))))))))))

      Törlés