2016. március 28., hétfő

Ujj-báb

Fehér kartonból hengert csavartam, ráragasztottam egy  papírzsepiből gombócozott gombócot, szemet orrot, bajszot rajzoltam, és kész a nyuszkó. Tojástartóba tettem , bele még mű-fű, meg csokitojás, meg hímes-tojás-alakú jegyzetfüzet. Nagy piros masnit rá, és ment Bogihoz a könyvek mellé.





Aki aztán gondos megszemlélés után úgy döntött, hogy az egyikből fiúnyuszkó lesz (nyakkendő, és szőrös fül, és nadrág), a másikból lánynyuszkóci lesz, fülbevalóval, és nyaklánccal,  köténnyel... (gender:)))))    







7 megjegyzés:

  1. Mert párosan szép az élet... Nagyon aranyos! :o)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. drága Natim, ez nem a "régi/új blogja", hanem egy csinálmányos gyűjtőhely :*)))♥

      Törlés
  2. Jajjaj! Asszem nagyon eltévedtem... Akkor hol lehet beszélgetni?

    VálaszTörlés
  3. Kedves Katalin. Most néztem ezt a blogodat és figyeltem, hátha meglátom valahol Bogit. Nagyon örülök, hogy megláttam!! Milyen sokat nőtt... Most is olyan csodaszép kislány, mint régebben :) Öleljük és pusziljuk mindhárman a leányaimmal :) Neked pedig sikeres, áldott hetet kívánok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon nagyon kedvesek vagytok, szépen köszönöm:)♥
      a lehető legjobbakat kívánom én is nektek

      (elmondhatatlanul örülök, hogy írtál:))*

      Törlés
    2. Mi is nagyon szépen köszönjük! :)

      Törlés