2016. február 9., kedd

Hálanapló

Valamikor régen  kezdtem írni, minden apró örömöt egy naplóba, mindent  ami boldoggá tesz: egy jelzésértékű bejegyzéssel teszek emlékezetessé...konkrét örömök, értékek, nem általában "felkel a nap", hanem egy bizonyos, valamiért emlékezetes örömködés...Én szépségvadászatnak is hívom, meg kincskeresésnek
Csakhogy nem 1-el indítottam, hanem 1000.-el,  - és visszafelé számolva haladok:)))) mert  eltökéltem, hogy leírok ezret:))) Bár nem írok minden nap, de még olyan is előfordul, hogy egy nap több kerül:))
Ma ezt írtam:

 472. Esősurrogásra ébredni, kuncogva hallgatni, ahogy szakad:)) eszembe juttatta a nyári sátortáborozásokat :)), majdnem kiugrottam az ágyból, összeszedni a tábortűz körül hagyott edényeket:)))

471. Mégis felkeltem, és jó volt örülni annak, hogy mindenki más alszik a házban (még a szemközti házban is sötét minden ablak :), és ha már felkeltem, kávéval, teával bekucorogtam a kacatjaim közé, és kipróbáltam a matricakészítést. Köszi Minamole


Én virágot vágtam ki egy reklámújságból, celluxot a színére, jól rányomkodni, meleg vízben leáztatni, óvatosan ledörgölni a felesleges háttérképet, és beragasztani a hálanaplóba :)
...aztán csinálni még egyet, és lefotózni a lépéseket:






3 megjegyzés:

  1. Ez nagyon tetszik nekem, ki is fogom probalni a hetvegen.En meg Neked koszonom!!:)
    En a havazasra szoktam felebredni, eros a csond olyankor es ha el is megy egy egy auto, mas a hangja.Szeretem:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. és figyu Ágnes, okvetlen üvegre tedd, ne papírra!!!!!!!

      Törlés