2011. április 1., péntek

Csodakacat:)


csak mert tetszik, és erre jártam

7 megjegyzés:

  1. Hű, de hangulatos! Kedvem lenne felmenni a padlásra üveget vadászni, pedig este fél tíz van. Nem baj, ha lekoppintom az ötletet?

    VálaszTörlés
  2. Nyugodtan,
    én is hoztam (onnan, amit belinkeltem)

    VálaszTörlés
  3. Milyen jól mutatnak! Klssz kis ötlet!

    VálaszTörlés
  4. Az az igazság, hogy ahogy vénülök, úgy imádom egyre jobban a régi holmikat. Még a nagyapám régi sparheltjét is kirángattuk az omladozó házból, csakhogy ne vesszen kárba. Most felújítva áll egy kedves kis étteremben :)))

    VálaszTörlés
  5. De jók ezek az üvegek... valamikor nagy üveg gyüjtő voltam, mindent kidobtunk... és milyen ötletesek ezek az üvegek igy....

    VálaszTörlés
  6. Hát ez tényleg nagyon klassz. A belinkelt oldalt is megnéztem. Jaj de tetszik. az ember elveszik sokszor az ilyen dolgok világában...(vagyis én biztos :))) )

    VálaszTörlés